Polityka zwrotów

  1. Klient, który dokonał rezerwacji i opłaty usługi, może ją odwołać w każdym czasie, nie później niż 24 godziny przed jej planowanym rozpoczęciem. Nieodwołanie we wskazanym terminie będzie powodować obciążenie Klienta kosztem usługi.
  2. Odstąpienie i rezygnacja z usługi, w zależności od woli Klienta, skutkować będzie zwrotem otrzymanej od Klienta ceny lub zamianą na inny, wskazany przez Klienta termin usługi. W przypadku chęci otrzymania zwrotu ceny lub zmiany terminu świadczenia usługi, należy wysłać maila na adres biuro@futurelearning.pl. Zwrot ceny zapłaconej przez Klienta w warunkach promocji uwzględnia przyznany Klientowi upust lub obniżkę.
  3. Klient może odstąpić od umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu w formie e-mail lub pisemnej.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, jest ona uważana za niezawartą.
  5. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta na wskazany w pkt. 2 adres poczty elektronicznej informacji o zwrocie, zwrócić mu środki otrzymane za usługę będącą przedmiotem rezygnacji.
  6. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
  7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta będącego Konsumentem, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  8. Szczegółowe pouczenie o prawach i obowiązkach Klienta w związku z odstąpieniem od umowy znajduje się w Załączniku nr 1 do Regulaminu pt. „Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy”.
  9. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu pt. „Wzór formularza odstąpienia od umowy”.